Geri Dön
MerkezElazığ'da GES alanında çıkan yangın söndürüldü

Elazığ'da GES alanında çıkan yangın söndürüldü

Elazığ'da GES alanında çıkan yangın söndürüldü

ELAZIĞ'da güneş enerji santralinde (GES) çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Yangın, akşam saatlerinde merkeze bağlı Tadım köyünde bulunan güneş enerji santralinde meydana geldi. Henüz belirlenemeyen nedenle çıkan yangın için bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekiplerin müdahalesiyle yangın kontrol altına alınarak söndürüldü.

Yangında can kaybı ya da yaralanma yaşanmazken, tesiste hasar oluştu. Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı. (DHA)

Haber-Kamera: Tekin YALÇINKAYA/Elazığ,(DHA)

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler

Sıradaki Haber