Geri Dön
İstanbul Papel, bireysel ve kurumsal müşterilerine özel yeni özelliklerini devreye alıyor

Papel, bireysel ve kurumsal müşterilerine özel yeni özelliklerini devreye alıyor

Papel, bireysel ve kurumsal müşterilerine özel yeni özelliklerini devreye alıyor

Papel, bireysel ve kurumsal müşterilerine özel yeni özelliklerini devreye alıyor

İSTANBUL, (DHA) – Fintek şirketi Papel, 2024 yılında hayata geçirmeye planladığı çalışmaları duyurdu. Şirketin önümüzdeki dönem hedeflerine ilişkin açıklamalarda bulunan Papel’in Kurucu ve CEO’su Seyhan İbrahim Yıldırım, ikinci çeyrekte mobil uygulamada önemli değişikliklere gideceklerini söyledi.

Papel, 2024 yılı hedeflerini açıkladı. İşletmeler için de birçok yeniliği hayata geçirmeye hazırlanan şirket, özellikle Papel İşletme Panelinde yeni özelliklerini devreye alamaya hazırlanıyor.

Papel Kurucu ve CEO’su Seyhan İbrahim Yıldırım, 2024 yılında ilk çeyrekte şu ana kadar çok iyi bir performans gösterdiklerini ifade etti. İkinci çeyrekte ise Papel mobil uygulamasında birçok önemli değişikliğe gideceklerini söyleyen Seyhan İbrahim Yıldırım, daha kullanışlı bir ara yüz ve gelişmiş özellikler geleceğini kaydetti. Yıldırım, şöyle konuştu:

''Hem bireysel hem de kurumsal kullanıcılarımız için daha avantajlı bir finansal ekosistem yaratmak amacıyla çok yoğun bir şekilde çalışıyoruz. Yılın ikinci çeyreğinde cashback, yurt dışı para transferi, hediye kartları, chat ile para gönderme, açık bankacılık ve Papel IBAN özellikleriyle çok daha geniş bir finansal ekosistem yaratmayı hedefliyoruz. Aynı zamanda yılın ikinci yarısı Papel’in lansman sürecine başlayacağı dönem olacak. Bunun için de çok yoğun bir çalışma içindeyiz. Yepyeni bir finansal deneyimin hem mümkün hem gerekli olduğuna inanıyoruz.''

“PAPEL İŞLETME PANELİ BİRÇOK FİNANSAL İHTİYAÇ İÇİN KULLANILABİLECEK”

B2B ve B2C segmentleri için iki ana hedef doğrultusunda çalıştıklarını kaydeden Yıldırım, bu yıl içinde Papel İşletme Paneli’ni de hayata geçireceklerini açıkladı. Yıldırım, ''Kurumsal ve bireysel segmentlerde güçlü adımlarla ilerliyoruz. B2B tarafında işletmelerimiz için çok daha verimli bir süreci başlatmak istiyoruz. Papel İşletme Paneli ile en büyük önceliğimiz işletmelerin tek bir platformdan iş süreçlerini kolayca yönetebilmelerini sağlamak. Sadece ödeme alma değil, ekip yönetiminden stok takibine birçok finansal ihtiyaç için Papel İşletme Paneli’ni kullanabilecekler. İster onlarca mağazası olan bir marka ister e-ticaret yapan bir freelancer olsun, farklı ihtiyaçlara yönelik araçlar ile entegre çözümler sunmayı planlıyoruz. Papel Sanal POS, Papel CepPOS, Papel Akıllı POS ya da Papel ile Öde gibi ödeme alma yöntemlerimiz ile de birçok farklı kanaldan kolay ve hızlı ödeme almalarını sağlayacağız. Ayrıca rekabetçi komisyon oranları ile de iş yerlerine katkı sağlayacağız. Bu sayede Papel ekosistemindeki işletmelerin verimlilik artışına yardımcı olmayı hedefliyoruz'' ifadelerini kullandı.

Türkiye’de finansal teknoloji sektörünün çok hızlı büyüdüğünü kaydeden Seyhan İbrahim Yıldırım, şöyle devam etti:

''Dijital adaptasyonda Türkiye gerçekten çok başarılı bir ülke. Finansal ihtiyaçları iyi analiz eden, teknoloji üreten ve geliştirdiği ekosistem ile tüm finansal ihtiyaçları Papel ekosisteminden ayrılmaya gerek kalmadan gideren bir şirket olmayı hedefliyoruz. Hem bireysel kullanıcılar hem de işletmeler için daha kolay, daha hızlı ve daha avantajlı bir finansal deneyim geliştiriyoruz.''

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler

Sıradaki Haber