Geri Dön
KayseriBaşkan Büyükkılıç, Ali Dağı’nda düzenlenen yürüyüşe katıldı

Başkan Büyükkılıç, Ali Dağı’nda düzenlenen yürüyüşe katıldı

Başkan Büyükkılıç, Ali Dağı’nda düzenlenen yürüyüşe katıldı

KAYSERİ, (DHA)- KAYSERİ Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Spor A.Ş. tarafından Ali Dağı’nda düzenlenen ‘Yaza Merhaba Doğa Yürüyüşü’ etkinliğine katıldı.

Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, 2029 Dünya Spor Başkenti Kayseri’nin spor alanındaki lider kuruluşu Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. tarafından Ali Dağı’nda düzenlenen ‘Yaza Merhaba Doğa Yürüyüşü’ etkinliğine katıldı. Yürüyüş boyunca vatandaşlarla samimi sohbetler gerçekleştiren Büyükkılıç, çocuklarla yakından ilgilendi. Yürüyüşün ardından Ali Dağı 360’ta doğa ve sporseverlerle buluşan Başkan Büyükkılıç, alanda Spor A.Ş. tarafından kurulan stantları ziyaret ederek vatandaşlarla sohbet etti. Başkan Büyükkılıç, katılımcıların yaklaşık 9 kilometrelik yürüyüş parkurunda gerçekleştirilen yürüyüşle güne dinç bir şekilde başladıklarını ifade ederek, “Spor A.Ş.’mizin bu tür etkinliklerle halkımızı buluşturma yönündeki gayretlerini sürdürmesini temenni ediyorum. Millet bahçemizde onlarca etkinlik yapılıyor ama değişik bölgelerde yavrularımıza fırsat veren böyle güzel çalışmalara imza atmak herkese nasip olmaz. İyi ki varsınız. Sevgili yavrularımızı özellikle tebrik ediyorum. Aramızda bulunan basın mensupları dostlarımız da bizi yalnız bırakmadılar. Her birinize teşekkür ediyorum. Bu güzel hizmeti veren ekibimizi ayrıca kutluyorum. Sağ olun, var olun. Bir başka etkinlikte buluşmak üzere” dedi. (DHA)

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler

Sıradaki Haber