Başkan Büyükkılıç DSİ-Yeni Sanayi Katlı Kavşağı Projesi’ni inceledi

Öykü GENÇ/KAYSERİ,(DHA)-KAYSERİ Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, DSİ–Yeni Sanayi Katlı Kavşağı Projesi’ni yerinde inceledi.
Başkan Memduh Büyükkılıç yönetiminde Büyükşehir Belediyesi şehir ulaşımını daha konforlu, güvenli, kesintisiz ve uzun yıllar sorunsuz bir şekilde sürdürülebilir hale getirmek amacıyla projelerini sürdürürken bu çerçevedeki önemli yatırımlardan biri olan DSİ-Yeni Sanayi Katlı Kavşak Projesi’nde de sona gelindi. Tüm çalışmaları bizzat yakından takip ve koordine eden Başkan Büyükkılıç, DSİ-Yeni Sanayi Katlı Kavşağı Projesi inşaat alanında incelemelerde bulunarak son durum hakkında bilgi aldı. Başkan Büyükkılıç’a incelemeleri esnasında Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Hüseyin Beyhan, Genel Sekreter Yardımcısı Ufuk Sekmen ile Fen İşleri Daire Başkanı Sedat Erdoğan, KASKİ Genel Müdürü Yavuz Çağan ve yüklenici firma yetkilileri eşlik etti. Başkan Büyükkılıç, “Kavşağın bir tarafını açtık diğer tarafında ise çalışmalar seri bir şekilde devam ediyor. Çok şükür ciddi manada bir aksama yok. Trafiğin akışında herhangi bir engel yok. Allah izin verirse zamanı geldiğinde bu hizmetimizle de Kayseri’mizin güzel insanlarını buluşturacağız. Bu niyetle yapılmış olan anlamlı ve önemli bir çalışma. Ayrıca hatırlanacağı üzere şehrimizin değişik bölgelerinde, bütçemize herhangi bir yük getirmeden 30 civarında üst geçit çalışması yapacağımızı ifade etmiştik. O çalışmada çok şükür meyvesini vermeye başladı. Reklam karşılığında yaptırmış olduğumuz asansörlü, merdivenli nitelikli bir üst geçit çalışmasıyla besmeleyi çekip birincisini tamamlama aşamasına geldik. Yine Seyyid Burhaneddin Hazretleri bölgesindeki ve Yıldızevler Mahallesi’ndeki üst geçit çalışmalarımız da hızla devam ediyor” diye konuştu.(DHA)






