Kaynar Mahallesi'nde taziye evi yenilendi

Öykü GENÇ/KAYSERİ, (DHA)- KAYSERİ Büyükşehir Belediyesi, Pınarbaşı ilçesi Kaynar Mahallesi’nde taziye evini yeniledi.
Başkan Memduh Büyükkılıç yönetimindeki Kayseri Büyükşehir Belediyesi, kent merkezinde olduğu gibi kırsalın dört bir yanında da hizmetlerine devam ediyor. Bu çerçevede, Büyükşehir Belediyesi İşletme ve İştirakler Dairesi Başkanlığı tarafından Pınarbaşı ilçesi Kaynar Mahallesi Taziye Evi tepeden tırnağa yenilendi. İşletme ve İştirakler Dairesi Başkanlığı ekiplerince Büyükşehir Belediyesi’nin imkanları ile yürütülen çalışmalar kapsamında taziye evinin iç cephe ve dış cephe tadilat boya işlemleri, mutfak ve lavabo kısımları başta olmak üzere tüm kısımları yenilendi. Kaynar Mahallesi Muhtarı Aycan Beyaz, taziye evinde gerçekleştirilen çalışmalardan dolayı Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti. Beyaz, “Pınarbaşı Kaynar Mahallesi taziye evimizi Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Memduh Büyükkılıç sayesinde bitirmiş bulunmaktayız. Büyükşehir Belediye Başkanımız Memduh Büyükkılıç’a ve ekip arkadaşlarımıza sonsuz teşekkür ediyoruz” dedi. (DHA)







