Geri Dön
KayseriKayseri’de bin 200 eserlik yıl sonu sergisi açıldı

Kayseri’de bin 200 eserlik yıl sonu sergisi açıldı

Kayseri’de bin 200 eserlik yıl sonu sergisi açıldı

KAYSERİ, (DHA)- KAYSERİ Mesleki Eğitim ve Kültür A.Ş. (KAYMEK), 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca kursiyerler tarafından hazırlanan yaklaşık bin 200 eserin bulunduğu Geleneksel Yıl Sonu Sergisi açıldı.

Recep Tayyip Erdoğan Millet Bahçesi Büyük Şehir Sanat Galerisi’nde KAYMEK tarafından düzenlenen ve bin 200 eserin yer aldığı ‘Geleneksel Yıl Sonu Sergisi’nin açılış programına Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, eşi Necmiye Büyükkılıç, il protokolü, daire başkanları, kursiyerler ve aileleri katıldı. Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Açıklamalarda bulunan Başkan Büyükkılıç, “Bu çalışmaları yapan ekibime, kurum ve kuruluşlara teşekkür ediyor, el ele, gönül gönle şehrimizi merkezi ve taşrasıyla, 16 içesini imar ve ihya etme yolunda çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Sanat ve Mesleki Eğitim Kurs Merkezleri, Gençlik Merkezleri, İlçe Sosyal Yaşam Merkezleri, Aile Akademisi, Talas Gençlik Merkezi, Uzaktan Eğitim Merkezi, Engelsiz Yaşam Merkezi, Kariyer Merkezi, E-38 ve Çamaşır Yıkama Merkezi gibi birbirini tamamlayan birimlerimiz hizmet veriyor. Sadece 1 yılda 335 bin vatandaşımıza KAYMEK çatısı altında hizmet sunduk. 14 bin 492 kursiyerimize sanat ve meslek eğitimi verdik. 12 bin 969 öğrencimize eğitim desteği sağladık. Ve yine sosyal belediyecilik anlayışımızın önemli bir örneği olarak, sosyal belediyecilik alanında 1 milyon 400 bin bardak sıcak çorbayı öğrencilerimizle buluşturduk“ dedi. (DHA)

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler

Sıradaki Haber