Geri Dön
KayseriYeşilhisar’da ilk arpa hasadı yapıldı

Yeşilhisar’da ilk arpa hasadı yapıldı

Yeşilhisar’da ilk arpa hasadı yapıldı

Metin DEĞİRMENCİ/YEŞİLHİSAR (Kayseri), (DHA)- KAYSERİ’nin Yeşilhisar ilçesinde bu sezonunun ilk arpa hasadı yapıldı.

İlçede yaklaşık 25 bin dekarlık alanda ekimi yapılan arpanın ilk hasadı, çiftçiler Mahmut ve İbrahim Ceylan’a ait tarlada yapıldı. Hasat programına, Yeşilhisar Ziraat Odası Başkanı Murat Demirel ile üreticiler katıldı. Üreticilere bereketli bir sezon olması dileğinde bulunan Başkan Demirel, “Bölgemizde 2026 yılının ilk arpa hasadındayız. Bölgemizde yaklaşık 25 bin dekarın üzerinde ekimi yapılan arpanın hasadı başladı. Mahmut Ceylan ve İbrahim Ceylan isimli çiftçilerimizin arazisindeyiz. Bu çiftçilerimiz bölgemizde örnek üreticilerimiz arasında yer almaktadır. Çiftçimiz yaklaşık 7-8 aydır bugünü beklemektedir. Ancak fiyatlar konusunda üreticilerimizde bir miktar endişe bulunmaktadır. Rekoltelerimiz ise fena değil. Bu arazide yaklaşık 800 kilogram civarında verim beklenmektedir. Bu da oldukça iyi bir sonuçtur” ifadelerini kullandı. 2026 üretim sezonunun tüm çiftçiler için bereketli geçmesini de temenni eden Demirel, “Bütün çiftçilerimizin kazasız belasız, bereketli bir sezon geçirmesini diliyorum. Yeni hasat döneminin hayırlı ve uğurlu olmasını temenni ediyorum” dedi. (DHA)

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler

Sıradaki Haber