Ereğli Organize Sanayi Bölgesi yakınındaki ot yangını 2 saatte söndürüldü

Atilla ATMACA/EREĞLİ,(Konya),(DHA) - KONYA'nın Ereğli ilçesinde karayolu kenarında çıkan ot yangını, kısa sürede büyüyerek Organize Sanayi Bölgesi'ne yaklaştı. 2 saat süren yoğun müdahalenin ardından yangın kontrol altına alınarak söndürüldü.
Yangın, saat 12.00 sıralarında Ereğli Organize Sanayi Bölgesi yakınındaki kuru otların tutuşması sonucu çıktı. Rüzgarın da etkisiyle hızla yayılan alevler tel örgüleri aşarak Ereğli Organize Sanayi Bölgesi sahasına ulaştı. İhbar üzerine bölgeye sevk edilen itfaiye ekipleri yangına müdahale ederken, bazı fabrikaların çalışanları da alevlerin iş yerlerine sıçramaması için kendi imkanlarıyla önlem aldı. Yangın nedeniyle yükselen yoğun duman, karayolu üzerinde görüş mesafesini düşürdü. Bölgede güvenlik önlemi alan jandarma ve itfaiye ekipleri, sürücülerin güvenliğini sağlamak amacıyla trafik akışını kontrollü şekilde yönlendirdi. Yaklaşık 2 saat süren söndürme çalışmalarının ardından yangın kontrol altına alınarak tamamen söndürüldü. Jandarma olayla ilgili inceleme başlatıldı. (DHA)
FOTOĞRAFLI





