Mersin'de hatıralarda kalan ezgiler konseri büyük ilgi gördü

MERSİN, (DHA)- MERSİN Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı’na bağlı olarak faaliyetlerini sürdüren Emekli Evi üyelerinden oluşan Gönülden Sesler Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’ konserinde gönüllerden süzülen nağmeleri sanatseverlerle buluşturdu.
Kongre ve Sergi Sarayı’nda düzenlenen Türk Sanat Müziği’nin unutulmaz eserlerinin seslendirildiği gecede sanatseverlerin karşısına çıkan Gönülden Sesler Korosu, kendilerini dinlemeye gelen Mersinlilere unutulmaz bir gece yaşattı. Gecede dinleyiciler; kimi zaman bir sevdaya, kimi zaman özleme, kimi zaman da yılların derinliklerinde saklı kalan hatıralara yolculuk yaptı. Koro Şefi Zeynep Özel yönetiminde gerçekleşen konserde, ‘Nice Sevdi Nice Yandı Nice Aldandı’, ‘Şarkılar Yazdım Sana’, ‘Yine Bir Sızı Var İçimde’ ve ‘Yanıyor mu Yeşil Köşkün Lambası’ gibi unutulmaz eserler dinleyicilerden büyük beğeni topladı.
Konserin ilk bölümünün ardından geceye emek veren isimlere çiçek ve teşekkür belgeleri takdim edildi. Mersin Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Av. Hamit Mert Avcı tarafından koristlerden Müzeyyen Hasbay’a çiçek ve teşekkür belgesi sunulurken, koristlerden Mehmet Karlıer de Avcı’ya çiçek takdim etti. Program kapsamında Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Engin Yıldırım tarafından Koro Şefi Zeynep Özel’e çiçek ve plaket verilerek, koroya sunduğu katkılardan dolayı teşekkür edildi.
Mersin Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Hamit Mert Avcı, konser öncesinde yaptığı konuşmada emeklilere yönelik çalışmaların artarak devam edeceğini söyledi. Büyükşehir Belediyesi’nin sosyal belediyecilik hizmetlerinin tüm Türkiye tarafından takdir edildiğini belirten Avcı, toplumun her kesimine yönelik çalışmaların devam edeceğini kaydetti. (DHA)








