Geri Dön
Merkezİnan: 2025 yılında uzman hekim sayısı yüzde 33 arttı

İnan: 2025 yılında uzman hekim sayısı yüzde 33 arttı

İnan: 2025 yılında uzman hekim sayısı yüzde 33 arttı

Adnan ÇELEBİ/NİĞDE,(DHA)- NİĞDE İl Sağlık Müdürü Dr. Bahadır İnan, "2025 yılında uzman hekim sayısında yüzde 33 artışla Türkiye’de en fazla artış sağlayan ikinci il olduk" dedi.

İl Sağlık Müdürü Bahadır İnan, İl Genel Meclisi’nde yaptığı kapsamlı sunumda sağlık yatırımları, hekim artışı, yeni hizmet birimleri ve randevu sistemindeki iyileşmelere ilişkin açıklamalarda bulundu. İnan, kent genelinde sağlık hizmetlerinin güçlendirilmesi için son dönemde önemli adımlar atıldığını belirterek, özellikle uzman hekim sayısında ciddi artış sağlandığını vurguladı. İnan, “2025 yılında uzman hekim sayısında yüzde 33 artışla Türkiye’de en fazla artış sağlayan ikinci il olduk” dedi.

Göreve geldiklerinde sağlık sisteminde ciddi bir randevu yoğunluğu bulunduğunu ifade eden İnan, özellikle göz hastalıkları bölümündeki yığılmaya dikkat çekti. İnan, “Göreve geldiğimde sadece göz bölümünde bekleyen randevu sayısı 22 bindi. Bugün itibarıyla tüm il genelinde bekleyen randevu sayısı bin 400’e düştü” bilgisini paylaştı. (DHA)

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler

Sıradaki Haber