Geri Dön
MerkezPark halindeki otomobil yandı

Park halindeki otomobil yandı

Park halindeki otomobil yandı

İbrahim EMÜL/OSMANİYE, (DHA) - OSMANİYE’de, park halindeki bir otomobilde çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle söndürüldü.

Adnan Menderes Mahallesi İl Özel İdaresi önünde park halindeki otomobilden dumanların yükseldiğini görenler 112 Acil Çağrı Merkezini arayarak yardım istedi. İhbar üzerine Belediye İtfaiye Müdürlüğü ekipleri sevk edildi. Kısa sürede olay yerine ulaşarak ekipler alevlere müdahale ederek kontrol altına aldı.

Yangında yaralanan olmazken, otomobilde maddi hasar meydana geldi. (DHA)

FOTOĞRAFLI

İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler

Sıradaki Haber