Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Uraloğlu, Kongolu mevkidaşı Bemba ile görüştü

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Mısır’da Kongo Demokratik Cumhuriyeti Başbakan Yardımcısı ve Ulaştırma Bakanı Jean-Pierre Bemba ile bir araya geldi.

ABONE OL
MISIR, (DHA)

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Kongo Demokratik Cumhuriyeti Başbakan Yardımcısı ve Ulaştırma Bakanı Sayın Jean-Pierre Bemba ile ikili görüşme gerçekleştirdik. Afrika kıtasıyla ulaşım ve lojistik alanlarında iş birliğimizi geliştirmeye yönelik istişarelerde bulunduk” ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. İtalya Dışişleri Bakanı Tajani: ABD'ye İran saldırılarında üslerimizi kullandırmadık
  2. Kalibaf'tan Trump'a 'dondurulmuş varlıklar' yanıtı
  3. ABD’de Türkiye Coşkusu
  4. ABD Dışişleri Bakanı Rubio: İran ile yapıcı diyalog ve yeni anlaşmalar kurmayı amaçlıyoruz
  5. Venezuela Geçici Devlet Başkanı Rodriguez'den Cumhurbaşkanı Erdoğan’a teşekkür
  6. Fransa'da Ebola vakasıyla temas ettiği düşünülen 5 kişi karantinaya alındı
  7. İtalya'da aşırı sıcaklar nedeniyle 5 kişi hayatını kaybetti
  8. Belçika'da aşırı sıcaklar nedeniyle kırmızı alarm verildi
  9. ABD Senatosu, İran'a yönelik askeri faaliyetleri sınırlandıracak tasarıyı reddetti
  10. Bakan Kurum, Londra'da Kral 3'üncü Charles'ın ev sahipliğindeki resepsiyona katıldı

© Copyright 2026

DHA