Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Hindistan, Myanmar'a sağlık ekipleri gönderecek

Hindistan, Myanmar'a sağlık görev gücü göndereceğini duyurdu.

ABONE OL
HİNDİSTAN, (DHA)

Savunma Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, "Seçkin Shatrujeet Tugayı Tıbbi Müdahale Birimi'nden 118 kişilik bir ekip, temel tıbbi ekipman ve malzemelerle birlikte kısa süre içinde Myanmar'a doğru yola çıkacak. Hava İndirme Görev Gücü, afetten etkilenen bölgelerde gelişmiş tıbbi ve cerrahi bakım sağlayacak şekilde eğitilip donatılmıştır" denildi.

Hindistan ordusunun ayrıca depremde yaralananlara yardım sağlamak amacıyla 60 yataklı bir tıbbi tedavi merkezi kuracağı belirtildi. Merkezin, travma vakalarını tedavi edebilecek, acil ameliyatları gerçekleştirecek ve afet nedeniyle ciddi şekilde zorlanan yerel sağlık sistemini destekleyecek temel tıbbi hizmetleri sağlama kapasitesine sahip olacağı kaydedildi.

Diğer Haberler

  1. Hindistan Başbakanı Modi, Çin Dışişleri Bakanı Wang’ı kabul etti
  2. TBMM Başkanı Kurtulmuş, İSİPAB Konferansı'nda aile fotoğrafı çekimine katıldı
  3. Fransa, tarihinin en sıcak gününü geçirdi
  4. Trump, petroldeki düşüşün pompa fiyatlarına yansıtılmamasına tepki gösterdi
  5. Putin: Ukrayna ile İstanbul'da yapılan barış görüşmeleri temelinde yeniden masaya oturmaya hazırız
  6. DSÖ: KDC'deki Ebola salgınında 267 kişi hayatını kaybetti
  7. Trump: IAEA denetçileri uygun zamanda İran'da göreve başlayacak
  8. İsrail-Lübnan görüşmelerinin ilk günü sona erdi
  9. ABD Senatosu, İran'a karşı askeri harekatı engellemeyi amaçlayan savaş yetkileri tasarısını onayladı
  10. ABD Dışişleri Bakanı Rubio: Hürmüz Boğazı'nda geçiş ücreti talep edilemez

© Copyright 2026

DHA