Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Öğle yemeği yiyen 20 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde bir ortaokulda öğle yemeğinde verilen şinitzel ve makarnayı yiyen 20 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

ABONE OL
Hasan BOZBEY-Kazım BULUT/ORHANGAZİ (Bursa), (DHA)

Olay, Orhangazi ilçesi Sölüz Mahallesi'nde bulunan bir ortaokulda meydana geldi. İddiaya göre, 20 öğrenci, öğle arasında verilen şinitzel ve makarnayı yedikten mide bulantısı ve karın ağrısı yaşamaya başladı. Durumu fark eden okul yönetimi ve velilerin ihbarıyla okula çok sayıda sağlık ekibi sevk edildi. İlk müdahalesi okulda yapılan öğrenciler, ambulanslarla Orhangazi ve Gemlik’teki hastanelere sevk edildi. Tedaviye alınan öğrencilerin hayati tehlikelerinin bulunmadığı öğrenildi. Olayla ilgili inceleme başlatılırken, yemeklerden numune alındığı ve konuya ilişkin laboratuvar sonuçlarının beklendiği öğrenildi.



Diğer Haberler

  1. Taksim'den Ayasofya'ya Geleneksel Sünnet Şöleni etkinliği
  2. SSB ve YÖK'ten 'kuantum teknolojileri' iş birliği
  3. Serinlemek için girdiği çayda kaybolan Ömer'in cansız bedenine ulaşıldı
  4. Lüks sitedeki aidat krizi yargıya taşındı
  5. Ödüllü keman sanatçısı Laçin'in ölümüne neden olan sürücünün cezası onandı, serbest kaldı
  6. Sinan Ateş cinayeti ana davasından ayrılan davada, adli kontrol tedbirlerinin devamı kararı
  7. Van Gölü'nden 2 milyon 100 bin metreküp dip çamuru çıkarıldı
  8. Kırıkkale'de imha tesisindeki patlamada ölenler toprağa verildi
  9. Marmaris'te çarşı esnafı, belediyeyi protesto etti
  10. Manisa'da orman yangını

© Copyright 2026

DHA