Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Filistin Devlet Başkanı Abbas ile telefonda görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede İsrail'in Filistin'e yönelik saldırıları, bölgesel ve küresel konular ele alındı.

Görüşmeye dair yapılan yazılı açıklamada, "Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, İsrail'in yeniden şiddetlenen saldırıları nedeniyle Gazze'deki insani krizin derinleştiğini, Filistinlilerin bu süreci ancak birlik içerisinde yekvücut olarak aşabileceğini ifade etti. Cumhurbaşkanımız, Türkiye'nin her platformda Filistin'in sesini duyurmak için gayret göstermeye devam edeceğini belirtti. Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, Filistin halkının en kısa zamanda barışa ve huzura kavuşmasını temenni ederken, Abbas'ın Ramazan Bayramı'nı da kutladı." denildi.

Diğer Haberler

  1. Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Hafızlık, ilim yolculuğunun en sağlam başlangıçlarından biridir
  2. Bakanlıktan 'gönüllü dönüş yapan Suriyeliler' açıklaması
  3. Ömer Çelik: 'Terörsüz Türkiye' hedefi için adım atmaya devam ediyoruz
  4. Genelkurmay Başkanı Bayraktaroğlu, Kara Kuvvetleri Komutanı Tokel'i kabul etti
  5. MHP’li Büyükataman: Kurucu değerlerine sırt çeviren CHP, çok başlı yönetim buhranıyla bölünme yaşamaktadır
  6. ABP Genel Başkanı Yalçın: CHP'den 86 vekil ile 74 il başkanı bize katılacak
  7. AK Parti'nin 25'inci yıl şarkısı ilk kez dinletildi
  8. Cumhurbaşkanı Erdoğan: Türkiye'nin, vesayetten arınmış bir ana muhalefete ihtiyaç duyduğu açıktır
  9. Bakan Fidan, Ottava'da Kanada Dışişleri Bakanı Anand ile bir araya geldi
  10. Bakan Gürlek: Uyuşturucuyla mücadelemiz kesintisiz devam edecektir

© Copyright 2026

DHA