Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şerif ile telefonda görüştü

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede Türkiye ile Pakistan ikili ilişkileri, bölgesel ve küresel konular ele alındı.

ABONE OL
Tuğçe SEZER ODABAŞI/İSTANBUL,(DHA)

İletişim Başkanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre Cumhurbaşkanı Erdoğan, Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede Türkiye ile Pakistan ikili ilişkileri, bölgesel ve küresel konular ele alındı.

‘TÜRKİYE KARDEŞ PAKİSTAN HALKININ YANINDA’

Açıklamada ayrıca şu ifadelere yer verildi: “Cumhurbaşkanı Erdoğan, Pakistan’daki sel felaketi ve heyelanlarda yaşanan kayıplar nedeniyle, Başbakan Şerif’e taziye ve geçmiş olsun dileklerini iletti. Cumhurbaşkanımız görüşmede, Türkiye’nin kardeş Pakistan halkının yanında olduğunu, birçok bölgede yardım faaliyetlerinin sürdüğünü, daha kapsamlı destek için hazır olduğunu belirtti."

Diğer Haberler

  1. AK Parti'li Çelik’ten, Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçilen Altay’a tebrik mesajı
  2. Bakan Fidan, Venezuelalı mevkidaşı Yván Gil ile telefonda görüştü
  3. Keçiören Belediye Başkanı Özarslan: Tek felsefemiz, halka hizmet belediyeciliğidir
  4. Cumhurbaşkanı Erdoğan: 15 Temmuz'un 10’uncu yıl dönümünü idrak edeceğiz
  5. CHP'den sanal medya düzenlemesine ilişkin AYM'ye iptal başvurusu
  6. Cevdet Yılmaz: Bugün Kerbela Gazze'dir, bugünün Yezidileri Netanyahu ve destekçileridir
  7. CHP YDK, ihraç kararlarına yapılan itirazları reddetti
  8. Cumhurbaşkanı Erdoğan: Unutmayın, hepimiz bulunduğumuz koltuklara milletin takdiriyle geldi
  9. CHP'li Emir: Bu sansür nereye kadar sürecek
  10. Bakan Çiftçi: 1,4 milyon kişi gönüllü geri dönüş yaptı

© Copyright 2026

DHA