Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Ali Koç: Böyle devam ettiğimiz sürece şampiyon olacağımıza inancımız tam

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, “Göstermiş olduğunuz mücadele ile gurur duyduk. Böyle devam ettiğimiz sürece şampiyon olacağımıza inancımız tam” dedi.

ABONE OL
Mustafa AKIN / İSTANBUL, (DHA)-

Fenerbahçe’de başkan Ali Koç, beraberindeki yöneticiler Selahattin Baki, Burak Kızılhan, Ahmet Ketenci, Sertaç Komsuoğlu ve Özgür Özaktaç sabah yapılan divan kurulu toplantısı sonrası Samandıra Can Bartu Tesisleri'ne ziyarette bulundular. Oyuncu grubu ile bir toplantı gerçekleştiren Başkan Ali Koç; “Divan Kurulu toplantısından sizlere camianın güvenini ve desteğini getirdim. Adana Demirspor maçında tüm yaşananlara rağmen göstermiş olduğunuz mücadele ile gurur duyduk. Böyle devam ettiğimiz sürece şampiyon olacağımıza inancımız tam” ifadelerini kullandı. 

Ziyareti ve desteği için başkana teşekkür eden teknik direktör Jorge Jesus da söz alarak tecrübelerine dayanarak bu takımın şampiyon olacağını inandığını başkan ve oyuncu grubuna söyledi.

Diğer Haberler

  1. Mahzaroğlu Baja Şampiyonası Bolu'da start aldı
  2. Amedspor, Ermal Krasniqi'yi kadrosuna kattı
  3. Kayserispor 6 futbolcu ile profesyonel sözleşme imzalandı
  4. Vedat Muriqi: Fenerbahçemizin büyüklüğü başka
  5. Serdal Adalı: Camiamızın sabırsızlıkla beklediği, layık olduğu bir başarıyı hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz
  6. EuroLeague açıkladı; Beşiktaş GAİN de katıldı, yeni sezonda 3 Türk takımı olacak
  7. Beşiktaş GAİN’de, EuroLeague yönetiminin açıklaması için geri sayım
  8. Teknosa, GG Arena ile oyun ekosistemine yönelik yeni organizasyonunu duyurdu
  9. Salih Özcan: Bu takım daha fazlasını hak etti
  10. Vincenzo Montella: Dünya Kupası’na gelmek 24 yıl sürmeyecek, çok daha kısa sürede geleceğiz

© Copyright 2026

DHA