Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı

FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri C Grubunda Bosna Hersek ve İsviçre ile karşılaşacak olan A Erkek Milli Takımı hazırlıklarını sürdürmek için Antalya'ya gitti.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA)-

Ay-yıldızlılarda, Onuralp Bitim sakatlığı sebebiyle kadrodan çıkarıldı. Türkiye Basketbol Federasyonu tarafından yapılan açıklamada, “Milli oyuncumuz Onuralp Bitim'e geçmiş olsun dileklerimizi sunar, en kısa sürede parkelere dönmesini temenni ederiz” ifadelerine yer verildi.

Milliler 23-26 Haziran arasında çalışmalarını Antalya'da sürdürecek.

Diğer Haberler

  1. Fenerbahçe Beko’da Khem Birch ve Devon Hall ile yollar ayrıldı
  2. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  3. Fransa - Irak: 3-0
  4. Futbolda lisanslı kulüp sayısı 29'a yükseldi
  5. Arjantin 2’de 2 yaptı, Messi rekor kırdı
  6. A Milli Erkek Basketbol Takımı, Bosna Hersek ve İsviçre maçı hazırlıklarına başladı
  7. Dirk Kuyt, Fenerbahçe için İstanbul'da
  8. Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri belli oldu
  9. Türkiye - ABD maçına Cezayirli hakem
  10. Türk atçılığının derbisi 100'üncü Gazi Koşusu'nun kayıtları belli oldu

© Copyright 2026

DHA