Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Aziz Yıldırım: İnşallah Ali Koç ve arkadaşları, bu sene Fenerbahçe’yi şampiyon yapar

Fenerbahçe Başkan Adayı Aziz Yıldırım, başkanlık seçiminde resmi sonuçlar açıklanmadan kürsüye gelerek mevcut başkan ve başkan adayı Ali Koç’a başarı temennisinde bulundu.

ABONE OL
Sezer AFŞAR - Olgucan KALKAN / İSTANBUL, (DHA)-

Fenerbahçe Olağan Seçimli Genel Kurulu’nda başkanlık seçimi için yapılan oyların sayım işlemi devam ediyor. Başkan adaylarından Aziz Yıldırım, mevcut başkan ve başkan adayı Ali Koç ile birlikte sayım işlemleri devam ederken kürsüye geldi.

Tribünlerden gelen tezahüratlara karşı birlikte kürsüye çıkan iki isim, birbirlerinin ellerini havaya kaldırdı. Ardından Aziz Yıldırım, kürsüde bir konuşma yaptı.

Fenerbahçe kongresinde bir demokrasi şöleni yaşandığını ifade eden Yıldırım, “Hepinize teşekkür ediyorum. Ben ve arkadaşlarım görevimizi yaptık Fenerbahçe’de, yol haritasını çizdik. İnşallah sayın Ali Koç ve arkadaşları, bu yol haritasının doğrusuyla Fenerbahçe’yi bu sene şampiyon yaparlar. Biz de elimizden gelen desteği veririz. Hepinizi seviyorum, saygılarımı sunuyorum. İyi ki varsınız, iyi ki Fenerbahçeliyiz” dedi.

Konuşmanın ardından Aziz Yıldırım ve Ali Koç birbirine sarıldı ve Yıldırım, Koç’a başarı dileklerinde bulundu.

Diğer Haberler

  1. Cristiano Ronaldo tarihe geçti, Portekiz 5-0’la güldü
  2. Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
  3. Fenerbahçe Beko’da Khem Birch ve Devon Hall ile yollar ayrıldı
  4. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  5. Fransa - Irak: 3-0
  6. Futbolda lisanslı kulüp sayısı 29'a yükseldi
  7. Arjantin 2’de 2 yaptı, Messi rekor kırdı
  8. A Milli Erkek Basketbol Takımı, Bosna Hersek ve İsviçre maçı hazırlıklarına başladı
  9. Dirk Kuyt, Fenerbahçe için İstanbul'da
  10. Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri belli oldu

© Copyright 2026

DHA