Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fenerbahçe'de başkanlık seçimi için oy verme işlemi başladı

Fenerbahçe Olağanüstü Seçimli Genel Kurulu'nda başkanlık seçimi için oy verme işlemi başladı.

ABONE OL
Doğukan DEMİRKIRDI - Sacit GÖNCÜ / İSTANBUL, (DHA)-

Chobani Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi’nin yanındaki Kenan Evren Lisesi arsasında gerçekleştirilen Fenerbahçe Olağanüstü Seçimli Genel Kurulu'nda oy verme işlemi, kurulan 50 sandıkta saat 10.00'da başladı. Üyeler, saat 17.00'ye kadar oy verme işlemini gerçekleştirebilecek.

Bu seçimde mevcut Başkan Ali Koç ve Başkan Adayı Sadettin Saran yarışacak. Ali Koç’a oy verecek olan üyeler beyaz pusula, Sadettin Saran’a oy verecek üyeler ise sarı pusulayı kullanacak.



Diğer Haberler

  1. Göztepe'de Dennis'e Premier Lig takımı talip oldu
  2. Aras Kargo, ABD'li smaçör aldı
  3. A Milli Futbol Takımı, Los Angeles’taki ilk antrenmanını yaptı
  4. Cristiano Ronaldo tarihe geçti, Portekiz 5-0’la güldü
  5. Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
  6. Fenerbahçe Beko’da Khem Birch ve Devon Hall ile yollar ayrıldı
  7. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  8. Fransa - Irak: 3-0
  9. Futbolda lisanslı kulüp sayısı 29'a yükseldi
  10. Arjantin 2’de 2 yaptı, Messi rekor kırdı

© Copyright 2026

DHA