Geri Dön
Ekonomi Turkcell'in reklam yüzü Komedyen Doğu Demirkol oldu

Turkcell'in reklam yüzü Komedyen Doğu Demirkol oldu

Turkcell, yenilikçi teklif ve ürünlerine yönelik yeni kampanyası için Türkiye’nin sevilen genç komedyenlerinden Doğu Demirkol ile Turkcell Platinum Park’ta bir lansman gerçekleştirdi. Yeni dönemde Turkcell’in marka yüzlerinden biri olacak başarılı komedyen, şirketin ürün ve tarifelerine yönelik yeni kurgu ve tekliflerini, ‘Türkiye’nin Dijital Hikayeleri’ çatısı altında, eğlenceli bir üslupla ekrana taşıyacak.

Turkcell'in reklam yüzü Komedyen Doğu Demirkol oldu

Doğu Demirkol kullanıcılara yönelik özgün tekliflerin ve kurguların konu edileceği serinin ilk reklam filminde rol alacak ve yeni lanse edilen Esneyen Paket’i anlatacak. Ünlü komedyen serinin devamında ise farklı hikayeler ve farklı ürünlerle ekrana gelecek.

 ERGENEKON: TÜRKİYE’NİN DİJİTAL HİKAYELERİ’Nİ ANLATACAĞIZ

 Lansmanda yeni sürece dair detaylara, Turkcell’in müşteri deneyimi hedefiyle müşterilerine sunduğu kullanıcıya özel kurgulanabilen kampanya ve tarifelere de değinen Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Alper Ergenekon, “Bugün Turkcell çatı markamız altındaki dijital ürün ve hizmetlerimizle, hayatın her alanında müşterilerimize çözümler sunan bir dijital ekosisteme sahibiz, ürün ve servislerimizle bir telekom operatörünün çok ötesindeyiz. Bununla birlikte hem çekim gücümüz hem mobil hem sabit yenilikçi tarife/paket kurgularımız, müşterilerimize dokunduğumuz çok önemli alanlar olmaya devam ediyor. İhtiyaçların değişimine paralel olarak iletişim ihtiyaçları da değişiyor. “Türkiye’nin Dijital Hikayeleri” dediğimiz yeni iletişim çatısı altında da bu ürün ve hizmetlerimizi anlatacağız. Bu alandaki marka yüzümüz de samimi, gerçek, içimizden biri olan sevgili Doğu Demirkol” dedi.

 “HER YAŞA VE İHTİYACA GÖRE KİŞİSELLEŞTİRİLEN TARİFELER”

 Günümüzde, kullanıcıların özellikle kendileri için özgünleştirilmiş ürünlere ve ihtiyaçlarına özel hizmetlere odaklandıklarına değinen Ergenekon, “Turkcell olarak biz de yaşa, kullanıma ve ihtiyaca göre özelleştirilen, güvenli ve her yaştan kullanıcıya hitap eden ürün, paket ve tarifelere sahibiz: Esneyen Paket, gençler için GNÇ paketleri, Turkcell YapBoz’la kişiye özel tarifeler, güvenli ve uygun Çocuk paketleri ile kişiye özgün hizmet sağlıyoruz” ifadelerini kullandı.

 Ergenekon, ünlü komedyenle yaptıkları iş birliğine yönelik şöyle konuştu:

 “Turkcell, müşterisini her zaman merkeze koyup onların iç görülerini anlayarak, yenilikçi kurgular geliştiren ve bunu kalitesinden ödün vermeden, iyi ve detaylı düşünülmüş bir müşteri deneyimiyle projeler hayata geçiren bir marka. Bu doğrultuda hayata geçirdiğimiz kurguları, tekliflerimizi de “Türkiye’nin Dijital Hikayeleri” adlı yeni bir iletişim platformu altında, Türkiye’nin yeni nesil komedyeni sevgili Doğu Demirkol ile anlatacağız. Doğu, yaptığı işlerle hayatın çok içinde, başarılı bir isim. Bizim de hep söylediğimiz gibi Turkcell de hayatın içinde, hayata dokunan bir marka. Türkiye’nin Turkcell’i olarak varlığıyla ve yaptığı başarılı işlerle yüzleri güldüren, gündelik telaşları hafifleten, samimi, iyi bir hikaye anlatıcısı olan Doğu ile güzel işlere imza atacak olmak şimdiden heyecanlı ve keyifli.”

 DEMİRKOL: TURKCELL’LE TÜRKİYE’NİN DİJİTAL HİKAYELERİ’NİN BİR PARÇASI OLMAKTAN MUTLUYUM

 Doğu Demirkol ise Turkcell’le yaptığı iş birliğiyle ilgili “Turkcell küçüklükten beri takip ettiğim, sevdiğim bir marka. Alternatifi yok. Turkcell’le birlikte Türkiye’nin Dijital Hikayeleri’nin bir parçası olmaktan mutluyum. Türkiye’de teknolojinin adaptasyonuna dair çok güzel hikayeler var. Amaç, bunların mizahi dille anlatılması. İnşallah herkes beğenir. Ben çekimlerde çok eğlendim, keyif dolu bir set macerası oldu. Herkes eğlensin, mutlu olsun diye çabalıyorum” diye konuştu.

 Demirkol, sözlerine şöyle devam etti:

  “Bilgisayar Mühendisliği okudum. Turkcell’e mühendis olarak girmeye çalışmış, CV göndermiştim. Kısmet bu projeyeymiş. Zaten oyuncu olmak istiyordum. Ne yaparsam yapayım, eğlenelim, mutlu olalım istiyorum.”

 MÜŞTERİLERİN KULLANIMLARINA UYUM SAĞLAYAN YENİ ‘ESNEYEN PAKET’

 Turkcell’in yeni ürünü ‘Esneyen Paket’i müşterilerin kullanımlarına uyum sağlıyor, müşteriler “Paketim yetmedi” derdine ‘Esneyen Paket’le çözüm buluyor. Paket, müşterilerin artan internet kullanımlarına bağlı olarak otomatik yükselen internet kotasıyla müşterilere kullanım kolaylığı sunarken, 5 GB’tan başlayan internet kotası, 5’er GB’lık artışlarla 25 GB’a kadar yükseltilebiliyor. Müşteriler değişen kullanım ihtiyaçları doğrultusunda istedikleri zaman tekrar 5 GB başlangıç seviyesine dönebiliyor. 5 GB seviyesine geri dönmek isteyenler, Turkcell’in tüm kanallarından istedikleri yerde ve istedikleri zamanda taleplerini iletebiliyor.