Emine Erdoğan'dan 'AK Parti 33'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı' paylaşımı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan, AK Parti 33'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'na ilişkin paylaşım yaptı.
27.06.2026 - 14:13 | | ANKARA, (DHA)-

Emine Erdoğan, sanal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "AK Parti’mizin 33'üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nın hayırlı olmasını diliyorum. İstişareyle şekillenecek yeni yol haritasının, milletimize hizmet yolculuğunu daha da güçlendirmesini; ülkemizin huzuruna, kalkınmasına ve geleceğine katkı sunmasını temenni ediyorum" ifadelerini kullandı.







