Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasında Aleyna Kalaycıoğlu: 'Ben kimsenin ölümüne sebep olmadım'
Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasında Aleyna Kalaycıoğlu: 'Ben kimsenin ölümüne sebep olmadım'Ümraniye'de silahlı saldırıda öldürülen futbolcu Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasının ilk duruşması görülüyor. Duruşmada baba Cemil Kundakçı sanıklara tepki göstererek, " Ben oğlum öldüğünden beri 3 aydır uyuyamıyorum. Kubilay, ülkemize faydalı olabilecek bir gençti, öldürüldü. Bir aşk meşk meselesi yüzünden benim oğlum öldürüldü" diye konuştu. Bu sırada Aleyna Kalaycıoğlu ise ağlayarak "Ben kimsenin ölümüne sebep olmadım" dedi.
22.06.2026Gündem