Çevrimiçi kanalların hazır giyim sektöründeki payı büyüyor
Hazır giyimin ülke ekonomisindeki payı her geçen yıl büyümeye devam ederken, mağaza ve üreticileri platformunda bir araya getiren DepoTextile.com, sektörün nabzını tuttuğu araştırmanın sonuçlarını açıkladı. Araştırmada satıştan tedarike kadar tüm iş süreçlerinde dijitalleşmenin payının artmasına dair veriler öne çıktı.
2021’de her 4 kullanıcıdan 3’ü çevrimiçi alışveriş yaptı
Avrupa Birliği İstatistik Ofisi tarafından yayımlanan ve Türkiye’yi de kapsayan verilere göre, geçtiğimiz yıl internet kullanıcılarının yüzde 74’ü çevrimiçi ortamda ürün ya da hizmet satın aldı. Tüketici ürünlerinin yanı sıra profesyonel hizmetlere erişim alışkanlığı da online mecralara kaydı.