11:13Midyat mutfağı ve el sanatları, kadın emeğiyle turizme kazandırılıyor
Havaların ısınması ile kış uykusundan uyanan bozayılar, kışın tükettikleri besini tekrar karşılamak için yiyecek arayışına giriyor. Kamp ve piknik alanlarında yiyecek arayan bozayılar, özellikle geceleri ortaya çıkıyor. Her yıl Nemrut Krater Gölü'ne gelen ziyaretçiler tarafından ilgi odağı olan bozayılar için 'elle beslemeyin' ve 'çöp atmayın' uyarısı yapıldı.
'TEHLİKE ARZ EDİYOR'
Tatvan ilçesinde bulunan 2 bin 247 rakımdaki Nemrut Krater Gölü'ne arkadaşları ile giden BEÜ Dr. Öğretim Üyesi Cihan Önen, ayıların elle beslenmemesi gerektiğini belirterek, Nemrut'ta karların erimesi ile ziyaretçiler de artık bölgeye yavaş yavaş gelmeye başladı. İnsanlar burada piknik yapıp, mangal tüttürüyorlar. İlerleyen zamanlarda bölgeyi daha fazla insanın ziyaret etmesini bekliyoruz. Bununla birlikte insanlar buraya geldikçe mangal yapacaklar. Eğer bölgeye çöp bırakılırsa, daha fazla ayı bölgeye gelecektir. Bu da insanlarla ayıların karşılaşması demektir. Tehlike arz ediyor, dikkatli olunması gerekiyor dedi.
05:07Üniversite öğrencilerinden GPS sinyali olmadan çalışan İHA
01:14Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
07:51İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
03:13Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
02:19Şişli’de sokakta taciz iddiası; şüpheli fırında ekmek yaparken yakalandı: 'Lütfen sesinizi çıkarın'
04:01İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya
09:28Muğla'da üretilen yaban mersini ihraç ediliyor, turistler dalından topluyor