06:21100’üncü Gazi Koşusu öncesi 'Yıldızlarla Kahvaltı' etkinliği yapıldı
Güroymak ilçesine bağlı Budaklı köyündeki elektrik direğinin üzerine yuva yapan leylek, kış ayları gelmesine rağmen 3 yıldır göç etmiyor. Hava sıcaklıklarının sıfırın altına düştüğü, kar kalınlığının arttığı günlerde dahi yuvasını terk etmeyen ve köyün sembolü haline gelen leylek, artık köyün bir parçası haline geldi. Uzmanlar, bazı leyleklerin; iklim değişikliği, besin kaynaklarının artması ya da sağlık durumları gibi nedenlerle göç etmeyebildiğini belirtirken, leyleğin yaşamını sürdürebilmesi için doğal dengenin korunması ve bilinçsiz müdahalelerden kaçınılması gerektiğine dikkat çekti. Diğer yandan köylüler, kışı köylerinde geçiren leyleğe zaman zaman yiyecek bırakıyor.(DHA)
03:21Erhan Karaal'ın aracına takip cihazının takıldığı anların görüntüleri ortaya çıktı
01:10Daha 17’nin izlenme sayısı 100 milyona dayandı
00:37Kuralsız Sokaklar’da rota: Afrika ve Kolombiya
00:36Boşanma aşamasındaki kocasını vurmak istediği tabanca tutukluluk yaptı; o anlar kamerada
05:15Şalvarlarla pedal çevirip, yöresel müzikler eşliğinde kilo veriyorlar
05:03Babalık davası reddedilen Ankaralı Necla'nın, Trump ile görüşme talebi
01:29Leyla'nın amcasına 'kasten öldürme'den ağırlaştırılmış müebbet