01:01Yangın çıkan traktördeki patlama anı kameradaSüper Lig’in 14'ncü haftasında sahasında oynayacağı Kayserispor maçı hazırlıklarını sürdüren Trabzonspor’da teknik direktör Abdullah Avcı, ilk 30 dakikası basına açık antrenman öncesinde açıklamalarda bulundu. Kayserispor'un önemli bir takım olduğunu belirten Avcı, “Her seferinde daha iyisini yapmak için çalışıyoruz. Dün maç sonrası çalıştık. Biraz yorucuydu. Aslında haftaya bugün başladık. Maçın geri bildirimlerini yapıyoruz. Olumlu ve olumsuz yönlerine bakıyoruz. Kayserispor ligin çıkış yapan takımlarından biri. Hocaları değerli. Kayserispor da değerli bir takım" diye konuştu.
"ORSIC'İN MORALİ İYİ"
Eski teknik direktör Nenad Bjelica'nın talebiyle transfer edilen ve Slovenya kampında girdiği ikili mücadelede sağ dizine darbe alıp, çapraz bağlarındaki yırtık nedeniyle ameliyat olan Mislav Orsic kente geldi. Hırvat futbolcunun son durumuyla ilgili olarak tecrübeli teknik adam, "Orsic ile konuşmuştuk. Bugün sabah da görüştük. Doktor ile sürece dair konuşacağız ve değerlendireceğiz. Morali iyi, çalışmaları iyi geçmiş. Ne zaman takımla başlar, sağlık ekibi ile konuştuktan sonra daha net şeyler söyleyebiliriz. Burada olması bize daha iyi hissettiriyor” dedi.
08:49Merve Sena'nın engelli kaldığı iğne soruşturmasında doktora 4 yıl hapis talebi
03:58Şırıngayla beslediği serebral palsili oğluna hem annelik hem babalık yapıyor
04:10 Kaçkarlar'da zirveler bembeyaz, yaylalar rengarenk
01:30Bakan Göktaş, Babalar Günü'nü kutladı
03:37MSB'den 'Babalar Günü' klibi
08:15Dağda bacakları kırılan Yeni Zelandalı kayak devriyesi, tedavi sonrası bisikletle Özbekistan'a kadar pedal basıyor
04:56Adada yaşayan 93 yaşındaki kadına kayıkla yardım malzemesi ulaştırıldı