02:36Ankara, NATO’ya hazırlanıyorYığılca'da ormanda acı bal üretimi yapan arıcıların baygın bulduğu yavru bozayı, Tarım ve Orman Bakanlığı'na bağlı Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü (DKMP) ekiplerince tedaviye alındı. Bakanlıktan yapılan açıklamada, baldan fazla yiyerek bayılan ayının sağlık durumunun iyi olduğu belirtilip, "Düzce'de bitkin halde bulunan yavru boz ayımızın sağlık durumu iyi. Ekiplerimiz tedavisine devam ediyor. Balın dozunu kaçıran sevimli kızımıza bir isim verelim, adıyla yaşasın" denildi.
00:29İş yerinin önünde otururken kamyonet çarptı; kaza kamerada
01:21‘Daha 17’ Dünya Kupası'nı geride bıraktı
01:33Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi
06:1412 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı
02:26Fatih'te Moldovalı skuter sürücüsünün hayatını kaybettiği kaza kamerada
00:11Hatay'da fotokapana çizgili sırtlan takıldı
06:43Sarıkamış Harekatı'nda kurulan Müfreze Birliği ile başlayan kayağın belgeselini çektiler