02:59Giresunlu Mert Ali, Van'ın eşsiz doğa şölenine kemençesiyle eşlik etti
Osmangazi ilçesinde 14 Eylül günü eşi ve çocuğuyla Ulubatlı Hasan Bulvarı üzerindeki bir restorana giden kişi, sipariş verip yemek yedi. Yemeğin ardından eşi ve çocuğunun dışarı çıkmasını isteyen bu kişi, kasaya giderek, ‘Kartımı arabada unuttum. Alıp geleceğim’ dedikten sonra dışarı çıktı. Aracına binen şüpheli, kaçtı. O anlar iş yerinin güvenlik kamerası tarafından görüntülendi. Olayın ardından şüphelinin girdiği bir marketten de sigara çaldığı anlar güvenlik kamerasına yansıdı.
'KENDİSİ SÖYLESEYDİ BİZDEN OLSUN DERDİK'
Restorana gelen çiftin yaptıklarını yanlış bulduğu söyleyen aşçı Muhittin Nom, “Restoranımıza bir çift geldi. Yemek yediler ve sonrasında beyefendi kasaya geldi. Önceden de eşini çocuğuyla birlikte dışarı yolladı. Sonra kendisi de kartını aracından unuttuğunu, alıp geleceğini söyledi ama gelmedi. Daha sonrasında da bir marketten sigara çalmış. Biz insanların aç gezmesini istemiyoruz. Kendisi parasının olmadığını bize söyleseydi, ‘Bizden olsun’ derdik” diye konuştu.
Polis, şüpheliyi yakalamak için çalışma başlattı. (DHA)
01:04Esenyurt’ta halaydaki kadınların kavgasına erkekler dahil oldu; ortalık savaş alanına döndü
06:53Mutfak penceresinin daimi misafiri, ‘Züccaciyeci Jonathan’
04:33Kadın dayanışması kazanca dönüştü
00:37CENTCOM: Ticari gemiye saldırıya yanıt olarak İran'a hava saldırıları düzenlendi
05:18Modern ve antik yaşamın bir arada olduğu Side Antik Kenti'nde tarihe yolculuk
00:51Beşiktaş’ta motosiklet iki kadına çarptı; kaza kamerada
01:11Havai fişek fabrikasındaki patlama güvenlik kamerasında