01:14Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendiEreğli 1. Amatör Küme B Grubu'nda mücadele eden Balıspor, grubun lideri Kandilli Belediyespor'u ağırladı. Karşılaşmanın ilk yarısı 0-0 sona erdi. İkinci yarıda 2 futbolcusu kırmızı kart gören Kandilli Belediyespor, karşılaşmayı da 2-0 kaybetti. Maçın bitiş düdüğüyle birlikte saha bir anda karıştı. Kandilli Belediyesporlu futbolcular ile Balısporlu futbolcular arasında kavga çıktı. Tekme ve yumruklarla birbirlerine saldıran futbolcuları ayırmakta güçlük çekilince polis takviyesi istendi. Sahaya giren polis ekipleri kavga eden sporcu ve yöneticileri biber gazı sıkarak ayırmaya çalıştı. Uzun süren arbedenin ardından oyuncuların sahadan çıkarılması ile kavga sona erdi. Kavgada Balısporlu yaklaşık 10 oyuncu yaralandı. 8 futbolcu olay yerine gelen sağlık ekibi tarafından ayakta tedavi görürken, futbolculardan Mete Yağız ve Furkan Turan ise hastanede tedavi altına alındı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
07:51İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
03:13Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
02:19Şişli’de sokakta taciz iddiası; şüpheli fırında ekmek yaparken yakalandı: 'Lütfen sesinizi çıkarın'
04:01İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya
09:28Muğla'da üretilen yaban mersini ihraç ediliyor, turistler dalından topluyor
08:30İptal edilmeyen uçuşlar, Karadeniz turizmine nefes olacak
08:48İstanbul Aydın Üniversitesi’nde 23 pilot bröve alarak mezun oldu