07:23Gelibolu Sualtı Parkı'nda tarihi batıklar Derin Miras projesi ile korunacakGençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Cumhurbaşkanı Seçimi ikinci oylaması için Konak ilçesinde bulunan Atatürk Lisesi'ne, AK Parti İl Başkanı Bilal Saygılı, AK Parti Konak İlçe Başkanı Sait Başdaş ile geldi. Bakan Kasapoğlu, oyunu burada 1260 numaralı sandıkta kullandı. Kasapoğlu oyunu kullandıktan sonra yaptığı açıklamada, "Oy verme süreci başladı. Ülkemiz için, milletimiz için hayırlı olsun. Bir demokrasi şöleni yaşıyoruz. Halkımız akın akın sandıklara koşuyor. İnanıyoruz ki yine Türkiye kazanacak, ülkemiz kazanacak. Türkiye seçimlerini her daim demokratik olgunlukla en güzel atmosferde gerçekleştirmiş bir ülkedir. Bunu 14 Mayıs'ta gördük. Bugün de yine inşallah aynı olgunlukla en güzel şekilde, karşılıklı sevgi, saygı çerçevesinde bunu yaşayacağız. İnanıyorum ki en güzel şekliyle de yeni bir dönemi, Türkiye demokrasi süreci başlatacaktır. Hayırlı olmasını diliyorum" dedi.
Sandıklarda görev alan tüm sandık görevlilerine, bugünkü süreci yürüten tüm görevlilere de teşekkür eden Bakan Kasapoğlu, "Onların bu süreçteki misyonu demokrasimiz adına, ülkemiz adına çok ama çok kıymetli. Her birine kolaylıklar diliyorum" diye konuştu.
06:38ABD'den Türkiye'ye tedavi için geldi, Bursa Şehir Hastanesi'nde sağlığına kavuştu
01:02Bankada işlem yaparken üzerine kedi düştü; o anlar kamerada
01:21Ceren Ayruk'a 'Bodrum papatyası' benzetmesi
04:14Patara'nın görkemli Kent Kapısı'nda 2 bin yıl sonra yeniden su akışı sağlandı
01:06Eyüpsultan'da telefonda kendilerini polis olarak tanıtıp dolandırıcılık yapan 3 şüpheli yakalandı
05:055 metrekarelik iş yerinde tamircilik yapıyor
06:39Vanlı tiyatrocu, '30 günde 30 farklı tek kişilik oyun' ile rekora hazırlanıyor