06:16Tüm kategorilerde ‘Daha 17’Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı'na bağlı Türkiye Çevre Ajansı tarafından 2024 yılında başlatılan 'Dersimiz Çevre, Birlikte Geleceğe Projesi'yle, Türkiye'nin dört bir yanındaki öğrencilere çevre farkındalık eğitimleri verilmeye devam ediliyor. İlk olarak Edirne'de başlatılan proje kapsamında 198 ilkokul, 236 ortaokul ve 226 lisede öğrencilere eğitim verildi. Eğitimlerde öğrencilere doğa dostu uygulamalar, çevre bilinci ve Sıfır Atık anlayışına ilişkin birçok farklı başlıkta içerikler sunuluyor. Eğitimlerde; Depozito Yönetim Sistemi ve yine Fethiye-Göcek-Dalaman çevresinde hayata geçirilecek olan Deniz Ekosistemini Koruma Projesi'ne dair konular da yer alıyor. Öğretici, eğlendirici ve interaktif içeriklerle verilen eğitimler, öğrencilerin yaş gruplarına uygun olarak anlatılıyor.
'DAHA YAŞANABİLİR BİR DÜNYA HEP BİRLİKTE MÜMKÜN'
Projeyle ilgili sosyal medya hesabından paylaşım yapan Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, "Ülkemizin dört bir yanında öğrencilerimizle birlikte büyük bir çevre hareketi başlattık. 'Dersimiz Çevre, Birlikte Geleceğe' diyerek şehir şehir dolaştık, toplam 306 bin 740 öğrencimizle buluşup çevre farkındalığı eğitimi verdik. Daha yaşanabilir bir dünya hep birlikte mümkün" dedi.
00:35Amatör balıkçı, Akdeniz'de balina görüntüledi
04:27Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
03:09Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davası: Rapçi Canbay ve Kundakçı ailesi arasında gerginlik
04:09Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
04:29Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı
05:07Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
04:19Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum