00:34Büyükçekmece'de 3 itfaiye erinin yaralandığı kaza kameradaSOSYAL MEDYA HESABINDAN VİDEO PAYLAŞTI
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Kahramanmaraş Gönüllü Geri Dönüş Koordinasyon Merkezi'ndeki çalışmalara ilişkin sosyal medya hesabından video paylaştı. Bakan Yerlikaya paylaşımında, "Zulmün, açlığın ve savaşın kıyısında olanlara, gönül coğrafyamıza asla sırtımızı dönmedik. Hakk'ın, haklının ve mazlumun yanında olduk. 8 Aralık'ta, Esed zulmünün sona ermesinin üzerinden 1 yıl geçecek. Suriyeli kardeşlerimizin artık vatan hasreti son buluyor. 8 Aralık 2024 sonrasında Suriye'de yaşanan gelişmelerin ardından gönüllü geri dönüşler hız kazandı. Gönüllü geri dönüş yapan Suriyeliler, hüzün ve sevinci bir arada yaşıyor. 8 Aralık’tan itibaren 550 bin Suriyeli kardeşimiz ülkesine gönüllü, güvenli, onurlu ve düzenli geri dönüş yaptı. 2016 yılından bu yana vatanlarına gönüllü, güvenli, onurlu ve düzenli dönüş yapan Suriyeli sayısı 1 milyon 290 bin oldu. Ülkemiz, göç yönetiminde Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde; tarihsel tecrübesi, insani yaklaşımı ve rasyonel bakış açısıyla dünyaya örnek bir model ortaya koymaktadır. Tüm illerimizde Suriyeli kardeşlerimizin gönüllü geri dönüş işlemlerini Göç İdaresi Başkanlığımız koordinesinde büyük bir hassasiyetle yürütüyoruz" ifadelerine yer verdi. (
02:32Esenyurt'ta yıkım sırasında devrilen apartmanın zarar verdiği bina tahliye edildi
03:50Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
01:52Kanarya Adaları'ndan uyuşturucu getiren şebeke çökertildi; 'Bebek yüzlü kurye' havalimanında yakalandı
00:11Kamyonetin çarptığı kadın ağır yaralandı, sürücü tutuklandı; kaza kamerada
01:21‘Kardeşimin çok yakında olduğunu hissediyorum’
01:24Sultangazi'de metruk plastik fabrikasında çıkan yangın söndürüldü
01:23Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı