00:11Hatay'da fotokapana çizgili sırtlan takıldıBakan Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Bakan Yardımcılarımız, Jandarma Genel Komutanımız, Emniyet Genel Müdürümüz ve ilgili birim amirlerimizin katılımıyla 'Uyuşturucu ile mücadele' konulu güvenlik toplantımızı gerçekleştirdik. Birimlerimiz, narkotik temalı sunumlarını gerçekleştirdiler. Uyuşturucu, insanlığın en büyük düşmanıdır. Buna cüret eden zehir tacirleriyle; ülkemiz ve insanlık adına mücadelemizi kararlılıkla sürdürüyoruz. Zehir tacirlerine karşı her an tetikteyiz. Ülkemizin huzur ve güvenliği için Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde, 'Türkiye Yüzyılı' vizyonu doğrultusunda suç ve suç odaklarıyla mücadelemizi sürdürmeye devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
06:43Sarıkamış Harekatı'nda kurulan Müfreze Birliği ile başlayan kayağın belgeselini çektiler
10:20'Yer altı sularını yenilenebilir hale getiremedik'
07:38Teknolojiden uzak, anılara yakın; köy evinde 70'lere yolculuk
03:10Çanakkale'de 'Kalpli Göl' bu defa pembe renge bürünmedi
05:39Türkiye'nin çatısı Ağrı Dağı'na tırmanışlar başladı
00:36Takla atan otomobildeki 2 kişi, ağır yaralandı; kaza kamerada
07:21‘Mutlu Bebekler Mutlu Anneler’ araştırması: Anneler en çok anlaşılmak istiyor