01:21‘Daha 17’ Dünya Kupası'nı geride bıraktıBakan Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Bakan Yardımcılarımız, Jandarma Genel Komutanımız, Emniyet Genel Müdürümüz ve ilgili birim amirlerimizin katılımıyla 'Uyuşturucu ile mücadele' konulu güvenlik toplantımızı gerçekleştirdik. Birimlerimiz, narkotik temalı sunumlarını gerçekleştirdiler. Uyuşturucu, insanlığın en büyük düşmanıdır. Buna cüret eden zehir tacirleriyle; ülkemiz ve insanlık adına mücadelemizi kararlılıkla sürdürüyoruz. Zehir tacirlerine karşı her an tetikteyiz. Ülkemizin huzur ve güvenliği için Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde, 'Türkiye Yüzyılı' vizyonu doğrultusunda suç ve suç odaklarıyla mücadelemizi sürdürmeye devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
01:33Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi
06:1412 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı
02:26Fatih'te Moldovalı skuter sürücüsünün hayatını kaybettiği kaza kamerada
00:11Hatay'da fotokapana çizgili sırtlan takıldı
06:43Sarıkamış Harekatı'nda kurulan Müfreze Birliği ile başlayan kayağın belgeselini çektiler
10:20'Yer altı sularını yenilenebilir hale getiremedik'
07:38Teknolojiden uzak, anılara yakın; köy evinde 70'lere yolculuk