06:16Tüm kategorilerde ‘Daha 17’Olay, Çevre Sanayi Sitesi'nde bulunan bir büfede dün saat 15.30 sıralarında meydana geldi. Büfeye gelen 2 kişi kanat siparişi verip yemeklerini yedikten sonra hesabı ödemeden gitti. Hesabı ödeyecekleri sırada şüphelilerden biri cüzdanını araçta unuttuğunu söyleyerek almaya gitti. Büfeden ayrılan şüphelinin ardından masada oturan arkadaşı da yarım kalan ayranı alıp 900 liralık hesabı ödemeden kaçtı. 2 kişinin yemek yedikten sonra büfeden hesap ödemeden ayrıldığı anlar iş yerinin güvenlik kamerasına yansıdı.
'PARAM YOK DİYENLERE İŞ YERİ SAHİBİ YARDIMCI OLUYOR'
Çalışan Oğuz Kılıç, "Siparişlerini ben aldım. 2 porsiyon kanat istediler. İçecek olarak da 1 litre ayran dediler. Uyuruz araçta dediler. Bunlar kamyoncu dedim. Hesabı ödemek için kasaya geçtiler. 'Kartımız yanımızda değil. Araca gidip alıp gelelim' dediler. Oradan kaçmışlar. Daha önce de gelen müşteri bunlar. Bunlar yapılmaması gereken şeyler. Ben yakalamış olsaydım ağzını burnunu kırardım. Param yok diyenlere iş yeri sahibi yardımcı oluyor. Masada aşağı yukarı 900 liralık hesap vardı" diye konuştu.
00:35Amatör balıkçı, Akdeniz'de balina görüntüledi
04:27Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
03:09Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davası: Rapçi Canbay ve Kundakçı ailesi arasında gerginlik
04:09Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
04:29Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı
05:07Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
04:19Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum