01:24Sultangazi'de metruk plastik fabrikasında çıkan yangın söndürüldüKayseri Büyükşehir Belediyesi Zabıta ekipleri, Ramazan ayında dilencilik yapan kişilere yönelik denetimlerini sıklaştırdı. Bu kapsamda Kocasinan ilçesi Bekir Yıldız Bulvarı’ndaki bir çöp konteyneri çevresinde 2 kadının sürekli olarak dilencilik yaptığı ihbarı üzerine zabıta ekipleri, çalışma yaptı. Yapılan kontrollerde, söz konusu kadınların evlerinden getirdikleri çeşitli eşyaları, çöp konteynerinin yanına bırakarak çöpten malzeme topluyormuş izlenimi oluşturmaya çalıştıkları belirlendi. Bu yöntemle vatandaşların merhamet duygularını harekete geçirerek para topladıkları tespit edildi. Sabah saatlerinden akşam saatlerine kadar aynı noktada bulunan 2 kadının, zabıta ekipleri tarafından bölgeden uzaklaştırılmalarına rağmen kısa süre sonra tekrar geri geldikleri öğrenildi.
Üzerlerinde kimlik bulunmadığı belirlenen 2 kadın, zabıta tarafından bölgeden uzaklaştırıldı.
01:23Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
01:00Beyaz'la Joker'de eğlence ve sürprizler bir arada
07:14Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü
03:38Nişanlısının öldürdüğü Lamiya, olaydan 10 gün önce kuyumcuyla dertleşmiş
02:03Komşusunun otomobiline tuğlayla zarar verdi, olay araç kamerasına yansıdı
08:07Hem diyaliz hemşiresi hem ralli pilotu
01:59Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu