06:16Tüm kategorilerde ‘Daha 17’İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından KGYS’ye entegre kameralarla kentte farklı noktalarda trafik kurallarını ihlal eden sürücülere yönelik çalışma yapıldı. Kavşaklara yaklaşırken hatalı şerit değiştiren ve sanal medyada 'kaynak yapan sürücüler' olarak şikayet edilen araç sürücüleri, ters yönde araç kullananlar, makas atan ve tehlikeli şerit değiştiren sürücüler tespit edildi. Denetimlerde ayrıca trafik güvenliğini tehlikeye sokacak şekilde araç kullanan, yolcu indirme-bindirme kurallarına uymayan ve yaya yolunda motosiklet kullanan sürücüler hakkında da işlem yapıldı. Denetimlerin 7 gün 24 saat kesintisiz olarak sürdürüldüğü belirtildi. (DHA)
00:35Amatör balıkçı, Akdeniz'de balina görüntüledi
04:27Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
03:09Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davası: Rapçi Canbay ve Kundakçı ailesi arasında gerginlik
04:09Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
04:29Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı
05:07Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
04:19Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum