00:3273 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
Altınordu ilçesinde yaşayan Emre Kışla, yaklaşık bir yıl önce çalıştığı Ulubey ilçesindeki fındık bahçesinde yaralı bir sincap gördü. Kışla, yaralı sincabı veterinere götürüp tedavi ettirdi. Emre Kışla, iyileşen sincabı doğaya bırakmak istedi ancak sincap her defasında geri döndü. Yanından bir daha ayrılmayan sincaba 'Fındık' ismini veren Kışla, "Çok yakın arkadaş olduk. İnsanlardan görmediğim sevgiyi ondan görüyorum. Bazen kentin sokaklarında ve sahilde birlikte geziyoruz. Genellikle omzumda ve başımın üzerinde durmayı seviyor. Ben nereye gidiyorsam Fındık da benimle birlikte geliyor. Kesinlikle kafese koymuyorum, tamamen özgürce dolaşıyor. Bizi görenler şaşırıyor ve ilgi gösteriyor. Fındık'ı sevmek ve fotoğraf çektirmek istiyorlar" diye konuştu.
'ONA BİR ŞEY OLURSA ÇOK ÜZÜLÜRÜM'
Fındık'la olan bağlarının giderek güçlendiğini ifade eden Emre Kışla, "Sincap arkadaşımı fındık, ceviz, kaju gibi kuru yemişlerle ve çeşitli yeşilliklerle besliyorum. Düzenli olarak aşılarını yaptırıyorum. İnternetten araştırma yapıyorum ve yedirilmemesi gereken şeylere dikkat ediyorum. Ayrıca birlikte dışarı çıktığımız zaman martı, karga, kedi ve köpeklerden Fındık'ı korumaya çalışıyorum. Zaten o da diğer hayvanlardan korkuyor ve ses duyduğunda hemen koynuma giriyor. En büyük korkum ise Fındık’ın ölmesi. Ona bir şey olursa çok üzülürüm" dedi.
02:56İstiklal Caddesi’nde Japon yayıncıyı rahatsız eden şüpheli yakalandı
02:01Fatih Laleli'de mağazanın çatısından kopan parçalar sokağa düştü
08:14Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
02:36Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
00:29İş yerinin önünde otururken kamyonet çarptı; kaza kamerada
01:21‘Daha 17’ Dünya Kupası'nı geride bıraktı
01:33Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi