01:30Küre Dağları Milli Parkı'ndaki yaban hayatı fotokapanla görüntülendi
Kaynarca'ya bağlı Güven Mahallesi'nde bir mağaranın ağzı, tarihi bilinmeyen bir çeşmenin suyunu bulandırdığı gerekçesiyle vatandaşlar tarafından taşlarla kapatıldı. Bölgede biriken sularla bir gölet oluştu. Halk arasında 'küçük gölet' olarak bilinen gölete, Dımbızlar Göleti ismi verildi. Dımbızlar Göleti'nin zemininde bulunan ve yıllar önce kapatılan mağara ağzı, dün bilinmeyen nedenle yeniden açıldı. Göletteki su, mağaraya boşaldı. Su daha sonra yer altındaki mağaradan geçerek yaklaşık 1 kilometre ötede dere yatağından yeniden yüzeye çıktı.
BALIKLAR DEREYE SÜRÜKLENDİ
Ani su çekilmesi nedeniyle göletteki bazı balıklar su ile dereye sürüklenirken, bazı balıklar sığ bölgede kaldı. 2 yayın, 1 sazan ve 1 turna balığı vatandaşlar tarafından alındı. Yer altından geçen mağara hattında herhangi bir göçük oluşup oluşmadığı ve yerleşim alanları açısından risk teşkil edip etmediğinin yapılacak teknik incelemeler sonucunda netlik kazanacağı öğrenildi. Diğer yandan çekilen gölet dronla görüntülendi. (DHA)
07:23Gelibolu Sualtı Parkı'nda tarihi batıklar Derin Miras projesi ile korunacak
06:38ABD'den Türkiye'ye tedavi için geldi, Bursa Şehir Hastanesi'nde sağlığına kavuştu
01:02Bankada işlem yaparken üzerine kedi düştü; o anlar kamerada
01:21Ceren Ayruk'a 'Bodrum papatyası' benzetmesi
04:14Patara'nın görkemli Kent Kapısı'nda 2 bin yıl sonra yeniden su akışı sağlandı
01:06Eyüpsultan'da telefonda kendilerini polis olarak tanıtıp dolandırıcılık yapan 3 şüpheli yakalandı
05:055 metrekarelik iş yerinde tamircilik yapıyor