06:48senCard Games 'Yaza Merhaba Turnuvası' Maltepe'de yapıldıİzmir İl Emniyet Müdürlüğü’nde görevli trafik polisleri, yeni yıl kutlamaları kapsamında kentin birçok noktasında denetlemelerde bulundu. Yapılan denetlemelerde yılın ilk cezası Alsancak Gar’da polis ekipleri tarafından durdurulan 45 AAZ 731 plakalı otomobilin sürücüsü Ferhat Y.'ye uygulandı. Yapılan alkol kontrolünde, Ferhat Y. 1.29 promil alkollü çıktı. Yılmaz’a 6 bin 735 TL idari para cezası kesilirken, 6 ay ehliyetine el konuldu. Ayrıca otomobil geçici süre trafikten men edildi.
'BENCE MAKİNE ARIZALI'
Alkollü olarak otomobil kullanan Ferhat Y., cihazın yanlış ölçüm yaptığını iddia etti. Alkollü olduğunu kabul eden Yılmaz, “Valla abi çok bir şey almadık ya 4-5 bira filan aldık. Bence arızalı abi” dedi.
Otomobilde bulunan Ferhat Y.'nin arkadaşları ise, “Emniyetimizden Allah razı olsun yakalandık. Yapacak bir şey yok” diye konuştu.
02:53100 yıllık öykünün belgeseli ‘İlelebet Gazi’
00:52Yola dökülen mazotun neden olduğu kazalar kamerada
04:03Bayrampaşa'da anaokulunda çocukları darbeden şüpheli adliyeye sevk edildi; ekipler inceleme yaptı
04:4515 Temmuz'u konu alan 'Otuz İki Dakika’ filminin çekimleri tamamlandı
06:16Tüm kategorilerde ‘Daha 17’
00:35Amatör balıkçı, Akdeniz'de balina görüntüledi
04:27Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak