04:42Posta güvercinleri Kırşehir’deki yarış için İstanbul’dan uğurlandıKocaeli Büyükşehir Belediyesi ile Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü’nün iş birliğiyle yürütülen doğal yaşamı koruma çalışmaları kapsamında Ormanya Doğal Yaşam Parkı’nda yetiştirilen 8 dişi, 2 erkek olmak üzere 10 kızılgeyik, 19 Eylül 2024 tarihinde doğaya salındı. Kartepe’nin eteğindeki Kuzuyayla Tabiat Parkı’nda, geyiklerden ikisi kar yağışıyla birlikte görüntülendi. Kar yağışı altında geyiklerin, dolaştığı anlar güzel görüntüler oluşturdu.
Geyiklerin karlı ortamdaki görüntüsü Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından sosyal medya hesabında paylaşıldı. Yapılan paylaşımda, “Ormanya Geyik Üretim Merkezi’nde çoğaltılan ve Samanlı Dağları Kızıl Geyik Yerleştirme projesi kapsamında Kartepe Kuzuyayla bölgesinde salınan dişi ve erkek birey aynı bölgede görüntülendi” ifadeleri kullanıldı.
06:13Kenya'dan Türkiye'ye: Sizi yardımsever olarak biliyoruz
01:10'Ne olursun dön Demir'
02:30AK Parti'nin 25'inci yıl şarkısı ilk kez dinletildi
04:06Diplomalarını, eğittikleri atların üzerinde aldılar
00:28Avcılar Sahili’nde köpeğe şiddet kamerada; şüpheli gözaltına alındı
02:27Düşen Türk bayrağına çocuklar sahip çıktı
05:26Gözleme pişirip satarak 5 çocuğunu büyüttü