00:11Hatay'da fotokapana çizgili sırtlan takıldı
Tarım ve Orman Bakanlığı Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü tarafından 'Nesli Tehlike Altında Olan Türlerin Tekrar Eski Yaşam Alanlarına Geri Kazandırılması Projesi' kapsamında Salda Gölü'nün çevresindeki ormana bırakılan kızıl geyiklerden biri, sabah saatlerinde Salda Gölü kenarındaki Kayadibi Mahallesi'nde bulunan Tuncer Söker'e ait kahvehaneye geldi. Bir süre kahvehanede duran geyik daha sonra bölgeden uzaklaştı. Köy halkı kızıl geyiği sevip, fotoğraf çektirdi. (DHA)
06:43Sarıkamış Harekatı'nda kurulan Müfreze Birliği ile başlayan kayağın belgeselini çektiler
10:20'Yer altı sularını yenilenebilir hale getiremedik'
07:38Teknolojiden uzak, anılara yakın; köy evinde 70'lere yolculuk
03:10Çanakkale'de 'Kalpli Göl' bu defa pembe renge bürünmedi
05:39Türkiye'nin çatısı Ağrı Dağı'na tırmanışlar başladı
00:36Takla atan otomobildeki 2 kişi, ağır yaralandı; kaza kamerada
07:21‘Mutlu Bebekler Mutlu Anneler’ araştırması: Anneler en çok anlaşılmak istiyor