00:11Hatay'da fotokapana çizgili sırtlan takıldıManisa'da Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen 'Nesli Tehlike Altında Olan Türlerin Tekrar Eski Yerlerine Kazandırılması' projesi kapsamında Spil Dağı'na bırakılan 14 geyikten 1'i her sabah Spil Dağı'ndaki restorana gelip kendisine verilen bayat ekmekleri ve yemek artıklarını yiyor.
'METE' ADI VERİLDİ
Restorandakilerin 'Mete' adını verdiği geyiğin, çalışanların elinden beslendiği anlar cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Restoran şefi Orhan Kalkan, geyiklerin yaklaşık 4 ay önce Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından doğaya bırakıldığını belirterek, "Bir gün sabah çıktığımda geyik karşıma çıktı. Benim de elimde hayvanlara vermek için bayat ekmekler vardı, ekmeği geyiğe uzatınca hemen aldı. Ondan sonra sabah akşam tekrar gelmeye başladı. Aramızda bir arkadaşlık oluştu. Yaklaşık 1 aydır her gün restoranıma geliyor. Hatta geçen gün mutfak bölümüne girmek istedi. Restorana giremeyeceğini ve yasak olduğunu söyledim" diye konuştu.
06:43Sarıkamış Harekatı'nda kurulan Müfreze Birliği ile başlayan kayağın belgeselini çektiler
10:20'Yer altı sularını yenilenebilir hale getiremedik'
07:38Teknolojiden uzak, anılara yakın; köy evinde 70'lere yolculuk
03:10Çanakkale'de 'Kalpli Göl' bu defa pembe renge bürünmedi
05:39Türkiye'nin çatısı Ağrı Dağı'na tırmanışlar başladı
00:36Takla atan otomobildeki 2 kişi, ağır yaralandı; kaza kamerada
07:21‘Mutlu Bebekler Mutlu Anneler’ araştırması: Anneler en çok anlaşılmak istiyor