06:38ABD'den Türkiye'ye tedavi için geldi, Bursa Şehir Hastanesi'nde sağlığına kavuştuKavakyolu Şehit Nazmi Ermurat İlkokulu'nda değerler eğitimi çerçevesinde sosyal deney yapıldı. 12 derslik ve 300 öğrencisi bulunan okulda, yöneticiler tarafından koridora kağıt atıkları bırakılarak öğrencilerin nasıl tepki vereceği gözlendi. Güvenlik kamerasıyla görüntülenen sosyal deneyde, teneffüse çıkan öğrencilerin bazıları atıkların üzerinden geçip giderken bazıları da tekme atmayı tercih etti.
Ders molasında gerçekleştirilen deneyde sadece Aynur Asel Öztürk ile Asel Tuana Yavuzalp, kağıt atıklarını alarak geri dönüşüm kutusuna attı. Sosyal deneyde duyarlı davranışı ile dikkat çeken 2'nci sınıfta okuyan Aynur Asel Öztürk ile 4'üncü sınıf öğrencisi Asel Tuana Yavuzalp, Okul Müdürü Cengiz Demirol tarafından kırtasiye seti ile ödüllendirildi.
01:02Bankada işlem yaparken üzerine kedi düştü; o anlar kamerada
01:21Ceren Ayruk'a 'Bodrum papatyası' benzetmesi
04:14 Patara'nın görkemli Kent Kapısı'nda 2 bin yıl sonra yeniden su akışı sağlandı
01:06Eyüpsultan'da telefonda kendilerini polis olarak tanıtıp dolandırıcılık yapan 3 şüpheli yakalandı
05:055 metrekarelik iş yerinde tamircilik yapıyor
06:39Vanlı tiyatrocu, '30 günde 30 farklı tek kişilik oyun' ile rekora hazırlanıyor
01:05Galata’da 'fırça düşürme' bahanesiyle dolandırmaya çalıştığı kadını Rus turistler kurtardı; şüpheli yakalandı