11:13Midyat mutfağı ve el sanatları, kadın emeğiyle turizme kazandırılıyor
Trabzon ve Aksaray'da 29 yıl müzik öğretmenliği yapan 2 çocuk babası Tamer Canbaz, 6 ay önce Atatürk Anadolu Lisesi'nde meslek hayatını noktaladı. Tamer Canbaz, emekli olduktan sonra baba mesleği çaycılığa başladı. Devraldığı çay ocağını işletmeye başlayan Tamer Canbaz, Babam ve amcalarım da kahveciydi. Ben de Konya'da memurluk öncesi 2,5 yıl çay ocağında bu işi yapmıştım. Elim bu işe alışkın, aile mesleğini tercih ettim. Evli, 2 kız babasıyım. Birini evlendirdik. Birisi ise Kırşehir Tıp Fakültesi'nde okuyor. Buraya gelenler, 'Hocam iyi olmuş' diyorlar. Gönül dergahıma öğretmen arkadaşlarım da geliyor. Burada çaylarını içip, muhabbet ediyorlar. Sabah 07.00'de mesaim başlıyor ve akşam 19.00'a kadar çalışıyorum. Esnaflar da sağ olsunlar benden memnunlar. Onları bekliyoruz. Onlar da bizi bekliyor ve çayımızı içiyorlar. Onlardan ekmek kazanıyoruz. Çay ocağını alınca müzik hayatım bitti. Eş, dost kıramayacağım insanlar olduğunda düğününe gidiyorum dedi.
'SÜREKLİ KOŞUŞTURUYORUM, KİLO VERDİM'
Öğrencileri gördüğünde şaşırdığını belirten Canbaz, Öğrencilerim beni görünce şaşırıyor. 'Hocam siz ne yaptınız' diyorlar. Çayları yetiştirmek için sürekli koşuşturuyorum. Bu sayede 15-20 kilo verdim. Öğretmenliğe başladığımda bir hizmet sektöründeydim. Çalışmadığım yer kalmadı. Düğün salonunda çalışırken de birçok öğrencimi evlendirdim diye konuştu. (DHA)
05:07Üniversite öğrencilerinden GPS sinyali olmadan çalışan İHA
01:14Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
07:51İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
03:13Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
02:19Şişli’de sokakta taciz iddiası; şüpheli fırında ekmek yaparken yakalandı: 'Lütfen sesinizi çıkarın'
04:01İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya
09:28Muğla'da üretilen yaban mersini ihraç ediliyor, turistler dalından topluyor