03:58Şırıngayla beslediği serebral palsili oğluna hem annelik hem babalık yapıyorBoşanma davası, bugün İstanbul 2. Aile Mahkemesinde görüldü. Çift, duruşmayı mahkeme kaleminde bekledi. Önce görüntü alınmasını istemeyen çift, basın mensuplarının soruları karşısında mahkeme kapısında yan yana geldi. Nagehan Alçı, "Biz anlaşmalı, medenice, güzel bir şekilde bitiriyoruz. Herhangi bir problem yok. Ailemizin mahremiyeti adına sizden de saygı rica ediyoruz" dedi. Duruşma yaklaşık 15 dakika sürdü. Duruşma salonundan avukatlarıyla ayrı ayrı çıkan Nagehan Alçı "Boşandınız mı?" sorusuna, "Anlaşmalı dostça güzel bir şekilde bitirdik" diye yanıtını verirken, Rasim Ozan Kütahyalı ise, "Güzel dostça, her şey iyi" şeklinde cevap verdi.
04:10Kaçkarlar'da zirveler bembeyaz, yaylalar rengarenk
01:30Bakan Göktaş, Babalar Günü'nü kutladı
03:37MSB'den 'Babalar Günü' klibi
08:15Dağda bacakları kırılan Yeni Zelandalı kayak devriyesi, tedavi sonrası bisikletle Özbekistan'a kadar pedal basıyor
04:56Adada yaşayan 93 yaşındaki kadına kayıkla yardım malzemesi ulaştırıldı
05:43SMA'lı Azem'in ağabeyi Atahan: Büyüyünce onunla oynayacağım
02:18Baba sevgisiyle ‘daha 17’ler