02:32Esenyurt'ta yıkım sırasında devrilen apartmanın zarar verdiği bina tahliye edildiTürkiye Kentsel Tesis Yönetim Derneği Mersin il temsilcisi Ömer Bayram, site ve apartman yönetimlerinde yaşanan sorunlara ilişkin değerlendirme yaptı. Planlanan yasal düzenlemeler hakkında konuşan Bayram, “Son yıllarda ülkemizde fahiş aidat artışları, denetimsiz yönetimleri ve mafyatik yönetim sistemleri ciddi bir sorun haline gelmiştir. Vatandaşlarımızın alın teriyle ödediği aidatlar, şeffaf olmayan uygulamalarla artırılmakta ve insanlar mağdur edilmektedir. Artık bu düzen değişmelidir" diye konuştu.
'TÜM HARCAMALAR KAYIT ALTINA ALINACAK'
Kat Mülkiyeti Kanunu'nda yapılması planlanan yeni düzenlemelerle, site yönetim firmalarının lisans yetki belgesi almasının zorunlu olacağını söyleyen Bayram, “Tüm harcamalar kayıt altına alınacak. Bakanlık yılda bir denetim yapabilecek ve fahiş aidat artışlarına sınırlama getirilecektir. Bu değişiklikler adalet ve şeffaflık için önemli bir adımdır. Bizler, vatandaşlarımızın haklarını korumak ve sektörde güveni artırmak için çalışmaya devam ediyoruz. Mersin'den tüm Türkiye'ye sesleniyoruz; adil, şeffaf ve denetlenebilir bir yönetim düzeni istiyoruz" ifadesini kullandı.
03:50Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
01:52Kanarya Adaları'ndan uyuşturucu getiren şebeke çökertildi; 'Bebek yüzlü kurye' havalimanında yakalandı
00:11Kamyonetin çarptığı kadın ağır yaralandı, sürücü tutuklandı; kaza kamerada
01:21‘Kardeşimin çok yakında olduğunu hissediyorum’
01:24Sultangazi'de metruk plastik fabrikasında çıkan yangın söndürüldü
01:23Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
01:00Beyaz'la Joker'de eğlence ve sürprizler bir arada