11:13Midyat mutfağı ve el sanatları, kadın emeğiyle turizme kazandırılıyorİnegöl merkez ile kırsal mahallelerinde dün sabah başlayan kar yağışı, aralıklarla bugün de devam ederken, Oylat Kaplıcalarına giden tatilciler, dönüş yolunda mahsur kaldı. Yolda kalan araçlar mahsur olan vatandaşların ihbarı üzerine İnegöl Belediyesi ekipleri, ulaşımın sağlanabilmesi için kar küreme ve tuzlama çalışması başlattı. Ekiplerin çalışmaları sürerken, yetkililer sürücülere zorunlu olmadıkça yola çıkmamaları ve kış lastiği bulunmayan araçlarla bölgeye gitmemeleri konusunda uyarılarda bulundu.
KAR KEYFİ ÇİLEYE DÖNÜŞTÜ
Öte yandan Uludağ’a gidemeyen bazı vatandaşlar da Çayyaka Mahallesi’nin yüksek kesimlerinde bulunan Boğazova mevkisine giderek karın tadını çıkarmak istedi. Uzun araç kuyruğu oluşurken, araçlarında kış lastiği olmayan sürücüler ise mahsur kaldı. İnegöl İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, bölgede trafiği kontrollü olarak sağlıyor.
05:07Üniversite öğrencilerinden GPS sinyali olmadan çalışan İHA
01:14Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
07:51İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
03:13Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
02:19Şişli’de sokakta taciz iddiası; şüpheli fırında ekmek yaparken yakalandı: 'Lütfen sesinizi çıkarın'
04:01İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya
09:28Muğla'da üretilen yaban mersini ihraç ediliyor, turistler dalından topluyor