05:07Üniversite öğrencilerinden GPS sinyali olmadan çalışan İHA
Adana Büyükşehir Belediyesi'nde temizlik personeli olarak görev yapan İsmail Almaz, temizlik yaptığı sırada yerde 80 bin TL değerinde akıllı cep telefonu buldu. Cihazı kontrol eden Almaz, telefonun şarjının bittiğini fark edince sahibine ulaşabilmek için parkın çeşitli noktalarına, telefon bulduğunu ve sahibini aradığını belirten A4 kağıdına basılı yazılar astı. Bir süre sonra telefonunu kaybettiğini fark eden Engin İdrisoğlu, parka geldiğinde yazıyı görerek üzerinde yer alan numarayı aradı ve Almaz ile iletişime geçti. İdrisoğlu'nun iş yerine giden Almaz, bulduğu cep telefonunu sahibine teslim etti.
'HER ZAMAN SAHİPLERİNE TESLİM EDERİZ'
İsmail Almaz, cihazın sahibini parkta bulamayınca yazı asmaya karar verdiğini söyledi. Almaz, "Telefonu mesai bitimine yakın saatte buldum. Parkta sahibini bulamayınca afiş bastırmaya karar verdim. Ertesi gün sabah gelerek, parkın çeşitli noktalarına afişler astım. Bunun üzerine telefonun sahibi beni arayarak ulaştı. İş yoğunluğu nedeniyle gelemeyeceğini söyleyince ben de kendisine gidip, teslim edeceğimi söyledim. Biz burada yeter ki kaybolan eşyaları bulalım, her zaman sahiplerine teslim ederiz" dedi. Telefonuna kavuşmanın sevincini yaşayan Engin İdrisoğlu ise "Bu zamanda böyle insanların olması gerçekten şaşırtıcı. Gösterdiği dürüst ve duyarlı davranış için kendisine teşekkür ediyorum" diye konuştu. (DHA)
01:14Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
07:51İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
03:13Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
02:19Şişli’de sokakta taciz iddiası; şüpheli fırında ekmek yaparken yakalandı: 'Lütfen sesinizi çıkarın'
04:01İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya
09:28Muğla'da üretilen yaban mersini ihraç ediliyor, turistler dalından topluyor
08:30İptal edilmeyen uçuşlar, Karadeniz turizmine nefes olacak