06:16Tüm kategorilerde ‘Daha 17’
Sapanca Gölü kıyısında kaçak olarak inşa edilen iskele ve yapılarla ilgili yasal sürecin tamamlanmasının ardından yıkım başladı. Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ) ekipleri, tebligata rağmen kaldırılmayan kaçak iskeleler için bugün sahaya indi. Sapanca Gölü'nün doğal yapısının korunması ve göl kıyılarının yeniden halkın kullanımına açılması için başlatılan çalışmalar kapsamında, Sapanca Park Projesi sınırları içerisinde yer alan kaçak iskele ve yapılar, iş makineleriyle sökülmeye başlandı.
DENETİMLER SÜRECEK
Daha önce yapılan uyarı ve tebligatlara uymayan işletme ve kişilere ait iskelelerin kaldırılması için göl kıyısına indirilen iş makineleri, çevre güvenliği alınarak kontrollü şekilde çalıştı. Ekipler, kaçak olduğu tespit edilen yapıların tek tek sökümünü gerçekleştirdi. Yetkililer, Sapanca Gölü'nü korumaya yönelik denetim ve uygulamaların kararlılıkla sürdürüleceğini bildirdi. (DHA)
00:35Amatör balıkçı, Akdeniz'de balina görüntüledi
04:27Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
03:09Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davası: Rapçi Canbay ve Kundakçı ailesi arasında gerginlik
04:09Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
04:29Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı
05:07Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
04:19Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum